Dilema libertăţii

5:31 pm, 22 ianuarie 2010 • de 96 Comentarii

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Tiberiu LovinUneori, un jurnalist este pus in fata dilemei existentiale: torn sursa si imi pastrez libertatea sau nu o torn si risc sa ma trezesc dupa gratii? Din punctul meu de vedere este o falsa dilema. Exista un cod deontologic la care ai achiesat in momentul in care ai intrat in aceasta armata fara arme si vesta antiglont in lupta pentru interesul public. In cazul in care ai sarit in barca presei doar pentru a te imbogati, a santaja si a face jocurile unor partide sau organizatii mafiote, din nou aceasta dilema nu exista, pentru ca nu vei ajunge niciodata la DIICOT sau la DNA, ca mine, pentru a da cu subsemnatul ca intelegi acuzatia si iti asumi riscul de a-ti pierde libertatea, de a avea cazier si de a ajunge „ala care a comis-o”.

Scriu aceasta opinie pentru ca simt nevoia sa pun punct unor eventuale neclaritati sau incertitudini.  Anchetatorul meu mi-a spus ca nu pot sa-mi protejez sursa, iar eu am sustinut contrariul. N-as divulga sursa pentru ca, in afara de incalcarea deontolgiei, mi-as distruge instant credibilitatea, cel mai de pret atu al unui jurnalist. Poti fi genial si sa ai talent cu carul, evident ca nu e cazul meu, dar daca ti-ai pierdut credibilitatea de gazetar trebuie sa te lasi de meserie. Iar eu o iubesc in fiecare clipa, iar incalcarea acestei reguli ar insemna sa bag divort, ceea ce mi s-ar parea de nesuportat.

Nu m-am consultat foarte mult cu avocatii pe cazul meu, dar mai stiu ca pe langa codul deontologic exista si cateva cazuri la CEDO in care patru publicatii si o agentie de stiri au castigat procesul cu justitia britanica, care a decis sa-si divulge sursele. Pe langa acest caz mai sunt si altele, la care se adauga normele din 2003 ale Consiliului Europei privind libertatea de expresie si de informare (Monitor). Acolo scrie negru pe alb: „Intr-un proces în care un jurnalist a fost obiectul unei sentinţe de divulgare a surselor, ca urmare a publicării de informaţii în legătură cu problemele de gestiune dintr-o societate de programe informatice (însoţită de amendă din cauza refuzului de a se supune), Curtea a precizat că « protejarea surselor jurnaliştilor reprezintă una dintre pietrele de temelie ale libertăţii presei » şi că « limitările impuse confidenţialităţii surselor reclamă din partea Curţii examinarea cea mai scrupuloasă »”. Putem sa ne intoarcem si-n 1996 la cazul Goodwin. In afara de aceste exemple edificatoare mai exista un aspect: constiinta jurnalistului. Iar ea nu tine cont nici de lege, nici de amenintari voalate sau direct. Constiinta mea e blocata pe refuzul de a dezvalui vreodata sursele.

Si acum ma refer la un caz absolut ridicol (al meu) in comparatie cu exemplele citate. Un caz in care Maria Toghina, o jurnalista pe care nu o recunosc ca facand parte din breasla, incearca sa ma forteze sa ma dezic de o profesie pe care am slujit-o aproape 18 ani, asa cum mi-a stat in putere. Ea a renuntat la aceasta calitate de cand a devenit sef la radio, fie ca vrea sa recunoasca sau nu. A renuntat la normele profesiei nu de acum, acuzatie pe care i-o aduc direct si o voi demonstra intr-un serial incepand foarte probabil de luni , dar si-a taiat definitiv orice legatura cu mass media in ziua in care a decis sa faca plangere impotriva unui alt jurnalist. Putea sa fie oricare altul, nu eu cel trimis in cercetari penale pentru a-mi divulga sursa. Nu i-am facut publice mesajele intime catre sotul ei sau mai stiu eu ce, ci ea se vaita ca as fi postat pe blog o discutie foarte amicala dintre ea si consiliera ei, taclale legate de mine, de felul in care ele se felicitau reciproc cat de inteligente sunt ca m-au pus cu botul pe labe intr-un drept la replica legat de dezvaluirea mea cu declaratia de avere incompleta. Replica pe care puteam sa o public sau nu. Din fericire, eu sunt jurnalist pana la capat si le-am acordat dreptul lor. In schimb, cele doua asa-zis ziariste au ticluit un plan cu care sa-mi inchida gura definitiv si sa ma desparta de cel mai important „lucru” din viata mea si pe care-l iubesc neconditionat: presa.

Nu vor reusi nici ele, asa cum n-au reusit nici altii, nici prin tribunale, nici la DNA si nici cand au considerat ca prea sunt sindicalist cu gura mare si trebuie sa fiu restructurat pentru a-mi pune punct carierei. Aceste obstacole nu fac/au facut decat sa ma intareasca. De aceea n-am nicio dilema. Intre libertatea mea si libertatea presei, intotdeauna o aleg pe ultima.

Acest articol este proprietatea Reporter Media și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Se încarcă...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

96 comentarii

  1. crinutza spune:

    ala de la diicot rusne!este rusinos!

  2. crinutza spune:

    sa ne obisnuim sa fim corecti in tribunale nu sa ne dam smecehri fata de amarati de ziaristi daca ai sange pe tevi vino si parleste cu judecatorul si daca ala te crede bravo tie

  3. crinutza spune:

    am castigat la lotio domnule procuror am strans din salariul meu decent
    orice om cinstit din salariul de 500 ron isi poate face vila, nu te kakci nu halesti pui caramida pe caramida si uite p plus 5

  4. crinutza spune:

    salariul este confidential de ala ma intreaba judecatorul din ce domana ati strans?

  5. crinutza spune:

    am muncit si nooopti am muncit si zileeeeeeeeeeeeee sunt strangatoare am vila care se invarte dupa soare din banii munciti pe rupte

  6. crinutza spune:

    totul este la mine cinstit vila de la haileasca terenurile de la feteasca banii si ce am prin case hai acuzati ma ca ma duc la procuror si demonstrez ban pe ban din munca cinstita de viata de om

  7. crinutza spune:

    am muncit cinstit cinstit mi-am facut vila cinstit mi-am cumparat…pot demonstra am pus ban pe ban si asa detin ce am daca te consideri corecta de ce sari?

  8. crinutza spune:

    un om nevinovat doarme ca pruncul eu nu am furat nu detin nu am ce pula mea sa mi iei?prafu de pe toba?prea te agiti deci te kaci pe tine cineva curat nu afce valuri daca este acuzat eu nu am furat nu am afcut si nu am dres

  9. crinutza spune:

    aici vad ca se posteaza mai multe treburi nu este asta crestinul care scrie
    aia care au scris stiu ceva fum fara foc niciodata nu iese
    demonstreaza ca nu este adevarat cea incriminata fara oparaire la cur ca nu suntem regi sau printese, calma la tribunal eu nu am afcut eu nu am dres

  10. crinutza spune:

    daac eu scriu depsre cineva fara sa fiu ziarist ca este curva sa vina sa ma dea in judecata si eu voi obiecta exact motivatia pt care nu te scot din curva dar o fac la judecatorie unde spun care imi este motivatia pt acre fac aceasta afirmatie, intotdeuana nu iese fum fara foc

  11. crinutza spune:

    asa scriam al diicot este problema mea ca ziarist sursa demonstreaza dumneata ca procuror ca eu nu am dreptate si trimite asta in penal chiar te rog ca procuror diicot sa vedem cine se kaka pe el?

  12. crinutza spune:

    sursa il intreaba judeactorul nu diicotul intr-o ancheta penala ,nu invers intimidam un ziarist
    judecatorul este singurul care hotareste si daca suntei floricele veniti in penal ca nu vad care este problema daca sunteti asa corecte si floricele nu tarati omul pe la diicot ca nu este infractor sunteti cine?procuroare?judecatoare?ofensate de ce?internetul este plin cine scrie lumea!fosti colegi deci este o problema daca nu era o problema nu apareai pe net cucoana

  13. crinutza spune:

    ce pateste ca calca pe .. doua nebune sa vina nebunele la judecata sa vada judecatorul daca este adevarat ca sunt kakate pe ele

  14. crinutza spune:

    nu ca sa -si retraga alea plangerile alea s-au kakat pe ele diicotul nu sursa adevarul, sursa o afli dupa

  15. crinutza spune:

    daca se verifica penal atunci il freaci pe asta cu amenda penala in niciun caz mai mult ca doar nu a omorat-o dreacu, diicotul, nu ne-am lamurit este adevarat sau nu?eu nu inteleg?

  16. crinutza spune:

    informatii depsre viata privata nu ce da stimabilul ziarist dar ce-a afcut?se pare ca netul vuiste si foarte bine inseamna ca este o problem a daca vuiste netul
    intimidam ziaristul il bagam pe penal i-auzi tata dar adevarul astia din diicot?!adevarul care este?are dreaptate sau nu?daca da ca diicot o chemi pe aia nu pe asta sa-l freci de sursa halal lege

  17. crinutza spune:

    astia de la can can cate nu au scris amanunte depsre viata privata nu va convine veniti cu varinta vaostra, fiacare are dreptul sa scrie ce vrea, calcam pe lesie acuma!can cancanul a dat la stiri sa le triaiasca si anetna 3 ancehet afcuate ca la carte hai sa i chemam pe la diicot sai intrebam sursa

  18. crinutza spune:

    sau dnaul bagati tata pe fir ce va d-au astia nu surseele sursa poate sa fie baba din colt asta este problema?sursa?adevarul a va fie legeanu sursa

  19. crinutza spune:

    atunci sa ti fie frica sa scrii cand dumneata esti la fel ca aia depsre care scrii altfel intrati tata in jeguri sa le mearga fulgii iar diicotul aia sa puna laba sa investigheze pe cei reclamati nu pe ziaristii din Roamania ca de asta suntem o tara plina de jeguri hoti si putori penale

  20. crinutza spune:

    si daca nu isi retrag plangerile dea sta nu mai ploua este tot netul plin din cate vad ai furta ceva dumneta ca ziarist ai dat in cap la cineva atunci sa ti afci probleme te etica de sursa si de moralitate

  21. crinutza spune:

    nu mai scriu despre nimeni ca ziarist sau nu mi spun parerea ca ma leaga diicotul acuma ce vb ba! daca atacam si justitia si presa este naspa

  22. crinutza spune:

    de ce sa spuna sursa ba?cine-l obliga?diicotul?ce vb ba?nu are voie nimeni sa oblige presa sa nu publice ceva despre care se stie pe tot netul

  23. crinutza spune:

    scara valorilor in Romania incepe din antecamera unde curvele invata sa suga pula depsre asta este vorba si sa afci un caz de diicot din asa ceva este tembelism penal, lasti ziaristii in pace ba!

  24. crinutza spune:

    ce cod deontologic ati scris despre Hitler?ati scris despre una…………….

    ce sa semnez?declaratia cu sursa? da sa semnez, ……………….asa baga juma de presa pe la diicot de surse sa scrie pe cei freaca surseele ziaristilor suntem pe timplul impuscatlui da domnule sa semnez treaba mea de unde stiu du te ba la puscraie tu ala din diicot nu eu ziaristul

  25. crinutza spune:

    auziti spuneti mi-a soptit extraterestru labagiul macar va i-a dreacu de dilimandriu cine?labagiul de extratrestru sa semnez declartia faceti pe sonatelul, da ti din cap, ba eu sunt nebun, du te tata cu diicotul si cu sursa sursa-i mata is legeai laba eu asta inteleg

  26. crinutza spune:

    daca va mai intreaba audiaza chestioneaza laba laba laba si mata ba

  27. crinutza spune:

    sa saltama si antena 3 c aia o bele rau pe anchete sa arate sursa tata ce va freaca ba de sursa???????????// a scris si crestinul ceva de aia si devine caz penal????????????????

  28. crinutza spune:

    ba sta la mine in curte si aduce atingere nationala sigurantei statului sta dreacu de anul trecut si afce laba, pai voi diicotul ma arestati pe mine ca va dau informatia sau il legati pe labagiu?

  29. crinutza spune:

    ha ha ha ha mare caz de puscarie erati dvs????ba astia din diicot la mine in curte este un extraterestru beat si si afce laba vii sa ma arestezi?????????????????/

  30. crinutza spune:

    a cazut extrarestrul la mine in curte ba diicotule te freaca sursa sau cine i-a dat vant?

  31. crinutza spune:

    numai anetna 3 cat o belesc aia pe mafie ar trebui sai slobozeasca dreacu pe toti

  32. crinutza spune:

    daca eram in locul dvs asa spuneam sursa o stiu de la mata ba baga-ma la puscarie du te dreacu ba acasa si culca te!mata mia dat stirea ce te fute pe tine de la diicot de unde am eu ca ziarist sursa?

  33. crinutza spune:

    verifica ce spune un ziarist nu l baga pe penal ca asa presa se duce dreacului ati verificat?va durut la basca

  34. crinutza spune:

    cand procurorii diicot fac inregistrati telefonice la procuror la tribunal nu spun sursa arata faptele ca asta scrie nu stiu ce lor li se pare fapta penala este ziarist paote sa scrie ce vrea omul reactia diicotului este tembela

  35. crinutza spune:

    diicotul sa te intrebe de sursa??????????????????dar reaatia diicotului juridica penala care este tata?ca scrie asta ce scrie sau ca diicotul trebuia sa o lege ba?ia fututut de surse???????????????/

  36. crinutza spune:

    care culpa juridica?vuieste netul baaaaaaaaaaaaaaaaa

  37. crinutza spune:

    ce avusasi cu amaratul asta saracul om?dar ce facu/a scris si el ce scrie pe intrenet dreacului unde este limita legii incepe adevarata prostia in curtea diicotului

  38. crinutza spune:

    sa mor asa spuneam la diicot mata ba!ba dute dreacu acasa ala de la diicot nebunule

  39. crinutza spune:

    duceti va la intrenet cand mai scrieti ceva sa nu va stie sursa, ha ha ha pai cum dreacului domnule vuieste netul si diicotul va intreaba care este sursa????????????mata ba!asta este sursa

  40. crinutza spune:

    de asta v-ati angajat avocat penal?ha ha ha ha si judecatorul ce v-a spus?!ha ha ha ha eu daca eram in locul dvs, stiti ce faceam?parleam cu procurorul fara avocat, domnule va agitati degeaba pai este netul plin de asta

  41. crinutza spune:

    doua surse treaba mea sia treia sursa este netul ca este plin de ele

  42. crinutza spune:

    ha ha ha ha diicotul interesat de sursa ha ha ha este tare faza in loc diicotul sa va salte i-a futu grija de surse pai nu ati stiut sa spuneti din trei surse

  43. crinutza spune:

    mie mi-a placut articolul depsre sandvich, la figurativ of course si imi plac tipii inteligenti, ce-o fi vrut sa spuna ca astea doua au fost facute sandwich?s-o fi culcat si cu baba si cu asta sau cu amandoua odata?

  44. crinutza spune:

    Madam Kaporal Ţoghină nu avea cum să reacţioneze decât aşa ; mă uimeşte muierea asta că, deşi tânără, mult mai tânără decât mine, are o atitudine de comunisto-nazistă, care stoarce lacrimi comico-sado-masochiste, din partea multora din radio ,care o privesc amuzaţi de zbaterea ei, la inrtersecţii de partide, crezând că va fi adulată când este de fapt doar acceptată de nişte indivizi care se fac că nu pricep dorinţa acesteia de a rămâne cu leafa aia imensă ce, crede ea, îi dă dreptul să se creadă cineva. Pun pariu că aproape în fiecare noapte, fie că ştie, fie că nu, visul ei este, posibila cădere de la putere şi revenirea la starea ei de „dorinţă de parvenire” de la care, printr-un accident a plecat. Un vis groaznic ce o va îmbolnăvi de frică…deci de diabet…dacă nu s-o fi întâmplat deja. Aceasta este Ţoghină pe care stilata boiereasă Madoşa n-ar fi acceptat-o, în veci, pe lângă ea, într-un alt context, decât, poate, s-o servească la masă.Dintre ele două, Madoşa ştie ce face ! Asta este, şi Ţoghină, mai bine Cristea cum o chema odată, când avea o altă identitate, mai aproape de realitate, ştie ce spun acum pentru că are inteligenţa omului sărac ce era odată…şi o şi înţeleg !
    ha ha ha ha ha

  45. eu, srr-istul spune:

    Madam Kaporal Ţoghină nu avea cum să reacţioneze decât aşa ; mă uimeşte muierea asta că, deşi tânără, mult mai tânără decât mine, are o atitudine de comunisto-nazistă, care stoarce lacrimi comico-sado-masochiste, din partea multora din radio ,care o privesc amuzaţi de zbaterea ei, la inrtersecţii de partide, crezând că va fi adulată când este de fapt doar acceptată de nişte indivizi care se fac că nu pricep dorinţa acesteia de a rămâne cu leafa aia imensă ce, crede ea, îi dă dreptul să se creadă cineva. Pun pariu că aproape în fiecare noapte, fie că ştie, fie că nu, visul ei este, posibila cădere de la putere şi revenirea la starea ei de „dorinţă de parvenire” de la care, printr-un accident a plecat. Un vis groaznic ce o va îmbolnăvi de frică…deci de diabet…dacă nu s-o fi întâmplat deja. Aceasta este Ţoghină pe care stilata boiereasă Madoşa n-ar fi acceptat-o, în veci, pe lângă ea, într-un alt context, decât, poate, s-o servească la masă.Dintre ele două, Madoşa ştie ce face ! Asta este, şi Ţoghină, mai bine Cristea cum o chema odată, când avea o altă identitate, mai aproape de realitate, ştie ce spun acum pentru că are inteligenţa omului sărac ce era odată…şi o şi înţeleg !

  46. nd spune:

    Cu mare intarziere am citit si eu povestea. Nu stiu daca sa rad, sa plang sau sa mai invoc niste cazuri internationale privind protectia surselor – nerecunoscuta ca atare in legislatia noastra, care de altfel nu confera mai deloc drepturi ziaristilor.
    Trei sferturi din presa romana ar trebui sa stea la coada la DIICOT, si apoi sa populeze penitenciarele.
    Cine risca sa-si piarda credibilitatea divulgandu-si sursele?

  47. Mistumi spune:

    Mi se pare un pic cam exagerata faza cu libertatea presei versus libertatea personala? :)..anyway..keep up the good work.

  48. Bogdan spune:

    Observ ca postul meu nu apare. Nefiind un mesaj vulgar, ci pur si simplu o explicatie care arata ca te vaiti si autocrucifici degeaba, asta spune multe. Inteligenta ta tinde spre 0, iar cei ce te sustin sunt niste semidocti, uitand unul din principiile fundamentale ale statului de drept – nimeni nu e mai presus de lege. Inainte sa apara altii care se vaita ( daca o sa apara msg ) ii rog sa se convinga singuri, citind o carte.Iar tie maestre, ce pot sa-ti zic? Incearca sa gandesti inainte sa deschizi gura si sa incerci sa devii un martir. Libertatea presei se termina acolo unde incepe libertatea celorlalti ;).

  49. Saulasa spune:

    (…)

    Reporter Virtual: Mesaj cenzurat pentru incalcarea normelor elementare de bun simt. E de inteles. Este un admirator a lui Badea.

  50. radu florin spune:

    (XXX)

    Reporter Virtual: Mesaj sters pentru nerespectarea regulilor de bun simt. Trebuie sa repetati scoala generala, domnule Radu Florin. Ba nu, cei sapte ani de acasa. Se poate? Reveniti dupa, dar va rog sa-l luati si pe Mircea Badea cu dvs. O seara minunata in grota presei de la A3 si A1, loc ideal sa va intalniti cu tovarasii cu care impartiti bate, injuraturi, femei si glume proaste.

  51. ady spune:

    mircea badea are dreptate !
    ar trebui sa ii multumesti ca ti-a crescut numarul de vizitatori si sa pui capul in pamant pentru modul in care te-a umilit… 👿

  52. Din cate am inţeles (poate greşit) este vorba de publicarea unor mail-uri, obţinute n-are importanţă în ce mod. După umila mea părere, numai autorităţile au dreptul de a sparge căsuţa de e-mail şi chiar şi ele au nevoie de motive întemeiate pentru asta.
    Este vorba de o încălcare gravă a legii din punctul meu de vedere. Este fix acelaşi lucru pe care îl făcea securitatea cu plicurile înainte de 1989.
    Iar dacă până şi Mile Cărpenişan laudă o asemenea acţiune, e limpede… Se pare că „jurnaliştii” au luat-o razna definitiv. Dacă mail-urile respective aveau o importanţă deosebită, ele ar fi trebuit să ajungă întâi la autorităţi.
    Noi ne plangem că nu se respectă legea în ţară, dar când avem ocazia, o calcăm în picioare, urlând că suntem profesionişti. În ce? În lipsă de moralitate?
    @Suporter Virtual: Dumneata ai sparge mail-ul oricui dacă ai şti că este o corespondenţă legată de persoana ta? Superb…

  53. ady spune:

    asa iti trebuie. tu ai cautat o cu lumanarea… asta nu e jurnalism ci este orgoliul tau ranit. imi doresc ca justitia sa isi faca treaba si sa nu tina cont de relatii si pupincurism.

  54. diaconu Eusebiu spune:

    floare Says:
    Ianuarie 24th, 2010 at 23:57 pm

    Hooooooo fă Floareo, zii mersi că nu i-a forward-at mail-urile amoroase către bărba-su că făcea Guguloiul stop la cerebel şi infarct la muşchiul inimioarei!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  55. Tiberiu Lovin spune:

    Floare: auzi? sau stii sa citesti? de unde stii tu ca eu i-am spart e-mail-ul cuiva? asa de curiozitate te intreb, ca eu nu stiu asa ceva. ti-a spus Mircea Badea la emisiune si tu hop-top ai inghitit tot? in rest, n-am ce sa comentez la limbajul de mahala, asa cum il aproape toti comentatorii care vin de la Badea.

  56. floare spune:

    bai pxxx cretina – mai ai tupeu sa vorbesti de deontologeala cand i-ai spart mailul la aia!- sau a spart altul in locul tau Ete un cretin ipocrit! jegul, jeg putors si purulent esti mah. Puti a hoit ipocrit

  57. Mihai spune:

    :mrgreen: HA HA HA. ce probleme au unii

  58. diaconu Eusebiu spune:

    Tiberiu Lovin Says:
    Ianuarie 23rd, 2010 at 20:58 pm
    „Diaconu: nu ma las, frate . Am sa scriu de ea pana o dobor. Si ii dau maxim doua saptamani inca pe functie la SRR. Ma doare la bigudiu daca e pedelista sau are alta orientare politica. N-are ce cauta acolo.”

    Nu te mai chinui ca să o zbori de acolo că deja este zburată!…şi ştii că de câte ori am fitilit ceva, aşa a fost!

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  59. McGogoo spune:

    sursa nu se divulga. punct.
    /stima mode on 🙄

  60. […] Totul a pornit de la un articol scris pe Reporter Virtual, care cuprindea o dezvăluire despre Maria Țoghină, directorul SRR, care în declarația sa de avere a uitat să treacă o casă subvenționată în regim ANL, pentru care nu se încadra… Tiberiu Lovin a avut de ales între dezvăluirea sursei și apărarea în instanță. El a ales să respecte codul deontologic și să riște… Mai multe detalii aflați de aici. […]

  61. […] Totul a pornit de la un articol scris pe Reporter Virtual, care cuprindea o dezvăluire despre Maria Țoghină, directorul SRR, care în declarația sa de avere a uitat să treacă o casă subvenționată în regim ANL, pentru care nu se încadra… Tiberiu Lovin a avut de ales între dezvăluirea sursei și apărarea în instanță. El a ales să respecte codul deontologic și să riște… Mai multe detalii aflați de aici. […]

  62. […] am făcut oarece investigaţii să mă luminez. Şi am citit. Prima dată pe blogul împricinatului Tiberiu Lovin , apoi la Anca Bundaru , Oana Portase , Julius , Zoso şi lista poate continua. Eu vin din […]

  63. Bogdan spune:

    chiar aseara ma uitam la un film…despre o ziarista care a scris un articol despre presedintele statelor unite si care ptr ca nu si-a divulgat sursa articolului
    a juns la arest vreo 350 si ceva zile. Supusa multor presiuni, ea a ramas la fel, impasibila, nu si-a tradat sursa facand pentru asta inca 2 ani de puscarie…
    Filmu nu are happy end…vi-l recomand: Nothing but the truth 2008.

  64. […] This post was mentioned on Twitter by ReporterVirtual, ZeList and Camil Stoenescu, sebra. sebra said: Dilema libertăţii, Tiberiu Lovin http://bit.ly/7VcVHw […]

  65. […] care trebuie (sau ar trebui) să-l îmbrățișeze orice jurnalist adevărat – Tiberiu Lovin este anchetat de către […]

  66. Tiberiu Lovin spune:

    Costel: Cred ca 10% mai avem :). Astept felicitarile, nunta si dansul dupa ce termin cu porcaria asta care mi-a dat viata peste cap.

    Neinteresant: Razna o iei oricum in astfel de situatii. In prumul rand pentru ca o jigodie ca Toghina a facut ce a facut cand stie ca are bube-n cap si este cu un picior in groapa. In al doilea rand pentru ca vezi ce misto esti tratat la parchet, unde iar am avut gura mare 🙂 . Va fi bine. Nu trebuie sa vina nimeni cu pancarde nicaieri, pentru ca doar niste idioti ar putea sa ma arunce dupa gratii. Tot nu rad.

    Diaconu: nu ma las, frate 🙂 . Am sa scriu de ea pana o dobor. Si ii dau maxim doua saptamani inca pe functie la SRR. Ma doare la bigudiu daca e pedelista sau are alta orientare politica. N-are ce cauta acolo.

    Blogger: Multumesc mult.

    Sebra: eu n-am fost pus in fata dilemei, dar este o dilema pentru ceilalti. Nu e usor sa decizi ca mai bine alegi sa fii liber la inchisoare, decat in libertate si inchis. Fara sa intentionez a face pe deontologul, pana la urma e vorba de istinctul de conservare. Instinct la care eu am renuntat de mult, doar ca mi se pare absolut nefiresc sa fiu fortat cu astfel de amenintari sa-mi incalc deontologia.

  67. sebra spune:

    Se pare că tu nu ai fost pus în faţa unei dileme, ştii ce ai de ales şi ai ales deja.Eu nu mă pricep la presă şi nici la chestiuni ce ţin de bucătăria internă a acestei meserii, dar mă întreb, atâta timp cât articolul scris de tine a declanşat o anchetă, nefinalizată încă, împotriva doamnei respective, cred că mai degrabă DIICOT sau DNA ar fi trebuit să-ţi mulţumească şi să-şi pună puţină cenuşe-n cap…
    Sau anchetarea ta, e un început pentru îngrădirea presei libere?

  68. […] aură idealistă a profesiei, vă recomand să luaţi aminte la o lecţie de jurnalism despre dilema libertăţii presei în România 2010. January 23rd, 2010   Tags: breasla jurnalistilor, jurnalist, libertatea presei, Tiberiu […]

  69. blogger spune:

    Tiberiu, YOU’RE ONLY ONE BUT NOT ALONE!

  70. ghita1964 spune:

    Efendi rau esti bre! 😆 Am impresia ca ai „smighelit” aproape tot septelul jurnalistic cu fusta „la naiba-n puii mei” cum ar zice „fetita” aia de pe Acasaaaa! 😆 Pai noua nimic taica?Nimic? 😆
    ps1:vreau si eu o ….
    ps2:de doua ori!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  71. diaconu Eusebiu spune:

    @Tiberiu Lovin Says:
    Ianuarie 22nd, 2010 at 23:32 pm

    A publica sau a scrie ceva despre Toanghină acum, este o eroare cretină! Nu fatală ci cretină! Toanghină are extrem de multe bube-n cap, dar sfatul meu este ca pe durata cercetării tu să nu mai postezi nimic referitor la acest subiect! Suspendă subiectul temporar!
    Aşteaptă să treacă vâjul şi după aceea mai vedem cum stă treaba cu această PDL-istă nespălată!

    PS1 Consider că orice femeie care după consumarea actului sexual nu se spală vaginal sau bucal este prin definiţie o NESPĂLATĂ!
    PS2 Să înţeleagă cine ce vrea şi ce-o vrea din PS1!

  72. Costel spune:

    Felicitari mosu’! Daca am avea macar zece la suta dintre jurnalisti ca tine….

  73. neinteresant spune:

    Toate lucrurile afirmate în acest post şi în comentarii sunt motive să-ţi păstrezi umorul. Altfel rişti să o iei puţin razna dacă iei prea în serios mizeriile slobozite spre tine. Adevărat, mie mi-e uşor să glumesc acum dar sper că o vei face şi tu cât mai repede după ce trece atacul lor mizer. Să fiu în locul tau aş prefera să am în jur oameni care mă gâdilă decât care mă bat pe umăr şi mă deprimă. Dar poate sunt eu ciudat…
    Atacul ăsta energ(et)ic asupra ta urmăreşte să te destabilizeze. Exact ca în cazul flăcării violete, atacul ăsta provoacă greaţă şi scăderea atenţiei. Eşti concentrat doar la ce să faci să n-ajung la bulău şi îţi scapă alte lucruri. E clar că vor să te intimideze şi mă bucur că nu te laşi.
    De fapt, nu aveam niciun dubiu că te vei lua de gât cu ei şi nu vei renunţa la valorile tale jurnalistice. Care (şi n-o spun ca să mă pun bine cu tine) se intersectează în multe locuri cu ale mele, fiind şi unul dintre motivele pentru care dau pe aici.
    Nu lua ce am scris ca pe o ofensă ci ca pe o încurajare voalată.
    Da, trăim în România şi riscul e mare să te trezeşti făcând ancheta pe care am pomenit-o eu. Dar dacă te-ar reţine, cred că ai fi surprins câţi ar veni. Şi nu ar striga ” Free Tibi „, ci ” Free LOVin’ „. Ar fi îmbrăcaţi ca hipioţii şi ar scrie treaba aia pe pancarte roşii sub formă de inimioare. Iarăşi glumesc pentru că vreau să te binedispun. Nu cred că vei ajunge un martir al libertăţii presei ci că vei demonstra că a trecut timpul unor astfel de martiri.

  74. Mika spune:

    Neinteresant, incearca sa te pui in locul Reporterului Virtual si apoi spune-ti gluma. Razi?

  75. Tiberiu Lovin spune:

    In primul rand va multumesc pentru sustinere si cuvintele frumoase. incerc sa raspund tuturor la altceva decat la incurajari.

    Apollo: ok. sa presupunem ca ai dreptate si ca omul cu pricina stia ca ma expune. ei bine, eu consider ca tot o sursa este si tot n-am sa zic. nu fac nicio intelegere cu nimeni.

    Ghita: aia cu nepotismul and co ma enerveaza la culme. si nu ma refer aici neaparat la rude, ci la prieteniile vesnice care formeaza gasti de incompetenti.

    Camil: chiar daca isi retrag plangerile, fapta tot ramane. am intalnit cateva cazuri deja, pentru ca am inceput sa studiez fenomenul.

    Undercover: nu impart nimic cu nimeni oricum. in cel mai rau caz, prefer sa fiu eu cel considerat vinovat. instanta are insa ultimul cuvant. sa vad cu ce o sa vina acuzarea intai. pana acum, n-am vazut nimic.

    Cru: da, ar trebui sa fie un banc, dar nu este.

    Mile: nu stiu daca isi dau seama procurorii si nici cucoanele de la radio, dar sper ca in curand sa simta ca nu ma sperii in nicio situatie 🙂 . si spun asta pentru ca stiu ca le provoc sa faca tot ce este mai rau. dar vorba cuiva: ce-ai vrut sa demonstrezi…ca-i faci pe toti? da, pe aia care trebuie. si nu ma las. cred ca oricine ar face la fel, oricum. ps putere unuia sau altuia, dar breasla nu e solidara, iar aici nu ma refer la sindicat, pentru ca ma sustine. niciun ziar nu s-a gandit o secunda sa abordeze subiectul. stii de ce? madame Toghina e subiect tabu. de rau nu e voie. doar de bine.

    Baroso: e ilegal sa inregistrezi 🙂 . ar fi trebuit sa o fac, pentru ca merita. nu le dau numele pana nu am inca o discutie cu avocatii mei.

    Suporter: ma intreb …oare de ce nu sunt anchetati cei care furnizeaza stenograme din dosare? 🙂

    Ariane: pretul libertatii presei este inestimabil si ma tot intreb cum de unii cred ca-l pot cumpara, ameninta sau incearca sa-l combata. orice incercare de lupta cu presa este pierduta din start. mai grav e cand e intre presa si cei care fac parte din breasla conjunctural.

    Orfana: eu cred exact invers dupa discutia de joi, dar mai exista o treapta: instanta. iar instanta imi va da dreptate daca va respecta legislatia europeana. in caz contrar merg la CEDO.

    Frank: ai dreptate. am scris acest editorial cu teama de a nu fi patetic, dar la felul cum iubesc eu meseria chiar ca nu conteaza ce cred altii despre mine. imi asum orice risc, pentru ca recunosc ca n-as putea iubi asa nici macar o femeie. sunt bolnav pur si simplu. revin insa la sustinere: sunt convins ca orice om de bun simt ma va sustine, dar am aproape certitudinea ca nimeni din presa nu o va face. si ma refer la ziare, la televiziuni si la posturi de radio. la cele nationale, nu la cele locale, unde cred ca am ceva sustinere, chiar daca n-a miscat inca nimeni un pai. as fi dorit sa o faca si nu pentru mine, pentru ca eu sunt mic de tot, ci pentru libertatea lor, cea dupa care tanjim de zeci de ani. dar daca nu le pasa, atunci vor sfarsi slugi vesnice a unor interese de grup, a unui maimutoi ajuns mare mogul sau mogulas etc samd. mi-e lehaminte uneori, dar sunt atat de optimist ca ultimul gand tot spre o reinviere a presei il voi avea.

    Diaconu: nu e aceeasi pentru toti. presa are un cod. santieristul nu-l are. renunta la cuvintele ca tampiti ca-ti arat cenzura bunului simt instant.

    Daniel: am si eu niste avocati. jocul e la inceput. nu poti sa te joci cu focul cand ai chef. trebuie sa te antrenezi nitel 🙂 . in astfel de situatii trebuie sa gandesti de foarte multe ori, iar cand ai dat-o apoi sa fie lovitura serioasa. eu am multe lovituri sa le dau. pregatesc insa strategia.

    Gabrieala: ai cu decnotarea e-mailurilor e tare. dar e un fleac. e vorba de milioane de euro si de alte mizerii care frizeaza nu doar bunul simt, ci legislatia. ei bine, au vrut razboi la nivel inalt, atunci il vor avea.

    Peter: ai dreptate. au un tupeu cat casa poporului. dupa ce ca sunt in greseala, tot ele se apuca sa reclame. le dau eu reclamatii sa tina minte ziua cand s-au gandit ca as fi un parlit care tremura cand se ratoiesc niste cotofene platite din banii mei. am inceput sa ma enervez 🙂 . promit ca le voi face praf pentru a ma calma.

    neinteresant: am incercat si eu sa glumesc, dar nu prea tine cand stii ca totusi traim in Romania. ai impresia ca daca voi fi incarcerat vor veni macar un sfert dintre cititori sa strige Free Tibi cum au venit la Becali? nici vorba. eu n-am bani sa-i platesc. poate va scrie Curentul o stire si Dan Diaconescu va face o mica emisiune. poate. iar alti sefi de gazete isi vor freca mainile de bucurie. nu se gandesc ca nu e vorba de mine, asa cum am mai spus. ps depinde cat de rapid esti si cu cine esti la baie, daca tot mai crezi ca poate fi ceva hazliu in aceasta istorie.

    Diaconu: cum spuneai mai sus? stai sa-mi amintesc 🙂 . aha…ca legea e aceeasi pentru toti. DIICOT cheltuie acum probabil o caruta de bani sa ma ancheteze pe mine, cu inregistrari si toate alea, in timp ce noua milioane de euro din banii nostri…sunt risipiti chiar de cunoanele care ma reclama. daca era pentru toata lumea aceasta lege, atunci macar Toghina ar fi trebuit sa fie saltata si anchetata in stare de arest. ea este un pericol public, nu eu. ea se joaca lejer cu milioanele de euro ale statului. ei bine, pentru aceasta afacere fenomentala cucoana a primit NUP de la DNA. de ce? scriu eu saptamana viitoare daca voi mai fi liber.

  76. lorin spune:

    organizatii mafioate?! :mrgreen:

    P.S. Nu te lăsa intimidat! Fii tare!

  77. diaconu eusebiu spune:

    Deci iaca de ce orice pafarist care se auto-intitulează hacker, poate penetra „Sistemul Informatic Integrat al SRR” recte pe doamna Toghina…pardon: recte contul de pe Noi2 al acestei doamne:

    „Sistemul Informatic Integrat al SRR, pentru care s-au platit 9 milioane de euro, are in spate un alt contract pagubos. Pe langa suma initiala, firma Forte Computers a mai stors zeci de miliarde pentru servicii conexe. Este cazul amenajarii unei sali pentru servere, care a presupus costuri de 75 miliarde lei vechi. Exista insa multe contracte dubioase incheiate si in mandatul Mariei Toghina. Anul trecut, spre exemplu, s-a batut palma cu o firma romaneasca, pentru achizitionarea de banda audio, la pretul de 38 de dolari bucata. Ulterior a rezultat faptul ca sereleul respectiv era de fapt un intermediar, existand pe piata din Romania o firma straina care vindea acelasi produs cu doar 22 de dolari bucata.”

    Hmmmmmm……
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  78. neinteresant spune:

    Breaking news! Tiberiu Lovin tocmai a inregistrat domeniul reporterpenal.ro unde va publica despre viata unui jurnalist in inchisoare! Rezultatul primei anchete va aparea online in curand: chiar nu e bine sa te apleci dupa sapunul scapat? 😀

  79. Frank Zapa[king] spune:

    Mai Eusebiu,mai rau esti.
    n-are voie omul sa zica nimic,ca hopa si tu.
    ce n-ai inteles din ce am scris,s-au mai exact ce-i de neinteles.
    procurorii sa-si faca treaba cum cred ei de cuviinta,eu unul nu am discutat nimic la adresa lor.
    e o chestiune de principiu aici.
    E VB DE libertatea PRESEI-nu de mofturile a doua HOASTE.
    dar sa asteptam si sa vedem.

  80. Peter spune:

    Chiar asa, Gabriela are dreptate: cum mama masii sa nu te enervezi cand, pe firma ta, fara sa ai vreun aparat, trebuie sa le platesti taxa radio-TV (25 de lei pe luna), iar cucuvelele sa faca barfe (si) pe banii munciti de tine!…
    Tiberiu, nu cred ca pot sa-ti faca ceva, sursele sunt surse si nu te pot obliga sa le faci cunoscute. Dar cu ANL-ul cucuvelei, e altcva – e clar ca s-a folosit de beneficiul functiei (ca daca era o cucuvea oarecare, lua din trei litere locuinta).
    Acum vreo trei ani si eu am fost purtat prin tribunal de o asemenea paparuda, insa de la o alta societate cu capital de stat. Ce pot sa-ti spun e ca tupeul acestor individe depaseste imaginatia unui om normal (chiar a celui la care nu da bunul simt pe-afara).

  81. Gabriela spune:

    Orice ai hotari sa faci, ce te va sfatui avocatul sa faci… oricand suntem pregatiti pt FREE TIBI 😈 !
    si daca e de pe xxx@radio.ro sau alt mail oficial… pastele ma-sii lor cu ele! ca trimit copie dupa factura RENEL cu taxa radio cu tot din ultimii ani, sa-mi deconteze mailurile lor de cotofene…

  82. ariane spune:

    Tiberiu , „chinuitule” vei fi salvat! Exista totdeauna dreptatea Divina! Toate se platesc pe „noroiul” asta (sorry ! pe pamantul asta) ! Totul e sa (don’ Diaconu’ nu incaseaza inca „drepturile proprii si ale sale si numai ale sale” -fara Mariei… 😛 ) Gandesti si sa Traiesti Frumos! 😛

  83. daniel cazacu spune:

    Nu inteleg de ce nu faci publice mai multe detalii legate de plangerea penala. Nu sunt de acord cu strategia asta. De exemplu, la OTV. E si o reclama buna. 😉 Sunt total de acord sa nu divulgi sursa. Desi nu ai dat multe detalii legate de speta ca atare, pot sa-ti recomand si o carte intitulata Jurisprudenta europeana privind libertatea de exprimare,Aspecte privind hotaririle Curtii Europene a Drepturilor Omului, editata de UE si Agentia de Monitorizare a Presei Academia Catavencu, chiar daca e mai veche.

  84. diaconu Eusebiu spune:

    Repet extrem de iritat:
    BĂĂĂĂĂĂĂĂH TÂMPIŢILOR LEGEA TREBUIE SĂ FIE ACEEAŞI PENTRU TOŢI ŞI DOAR JUDECĂTORUL SĂ DECIDĂ!
    Cineva l-a reclamat pe Lovin, reclamaţia este acum lucrată de organele în drept şi la sfârşit ele vor decide NUP sau JUDECĂTOR! Dacă este NUP ura şi la gară, dacă este JUDECĂTOR, judecătorul va judeca…convenabil sau inconvenabil pentru una din părţile tandemului reclamant-pârăt!
    PUNCT!
    ❗ ❗ ❗

  85. Frank Zapa[King] spune:

    Dle. lovin asa cum probabil ai putut remarca sunt un personaj athiat dupa libertate,sunt dedicat drepturilor individuale,intr-un cuvint sunt dedicat democratiei autentice,nu surogatelor pe care ni le-a propus dl iliescu,cea originala, s-au cea pusa in scena de ADRIAN NASTASE,omul care umfla oameni de pe strada in cel mai bolsevic stil.
    doar un amendament trebuie sa fac,dl. LOVIN,om,onest,drept,cinstit trebuie sa te nasti,trebuie sa ai in genomul tau aceste gene,nu le poti dobindi.
    unii se nasc sa umble in doua picioare altii se nasc pt a fi patrupezi,iar altii si mai rau-TIRITOARE.
    Rautaciosii ar spune ca in acest articol esti putin patetic,dar imi imaginez ce framintari sunt in sufletul dv.
    nu-i nici o placere sa fii anchetat de procurori,cine spune acest lucru e un mare mincinos.
    dar,cred ca sunteti convins ca dintr-o plingere banala ,a doua femeii cu mintea ratacita se poate isca un mare scandal.
    scandal in primul rind in sinul BRESLEI-pe linga ticalosii consacrati:BOGDAN CHIRIAC,S.R.S.,NISTORESCU,TUCA,RAZ.DUMITRESCU si muuuulti altii,se pare ca si aceste DOUA BUGETARE,se cred un fel de institutie,care nu accepta ca pot fi intrebate de….SANATATE.
    tot ce pot sa spun,este ca multi oameni din afara presei vor fi alaturi de dv,imaginindu-mi ca si minuitorii pixurilor in intres public si nu de partid,vor iesi la bataie.

  86. orfana spune:

    tiberiu, iti spun din proprie experienta ca procurorii vor finaliza dosarul cu nup, e bine ca te-ai dus cu avocat, desi cred ca i-ai intaratat putintel, dar le-ai si aratat din start ca nu ai de gand sa te lasi intimidat. probabil te vor mai hartui una sau de doua ori cu declaratii, dar nu cred ca vor merge mai departe de atat 🙂

  87. ariane spune:

    Tiberiu, nu exista dileme ale libertatii poate Libertatea impune un Pret . Scara valorica a individului da si cuantumul Libertatii.
    Ai scris frumos, asa cum stii tu sa scrii, atunci cand esti „acidulat”.Felicitari pentru scriitura! 😛

  88. Suporter Virtual spune:

    @undercover – Lovin n-a violat nimic, stimabile. Pana la urma, era vorba de o corespondenta legata chiar de persoana sa si de atitudinea reprobabila a marii jurnaliste Maria Toghina si a recitatoarei de comunicate de pe vremea comunistilor, mamaia Rodica Madosa. In mod clar Toghina nu avea dreptul la vila ANL, la fel ca si alti descurcareti din zona Brancusi, dar asta nu e in stare sa vada dna procuror sau sa se autosesizeze! Apropo, oare dna Madosa ia acum si pensie si leafa de la stat, ca tot da Guvernul afara toti smecherii in etate care capuseaza statul fara jena?!
    Conform judecatii tale, nici mafiotului pervers Sergiu Bahaian n-ar fi trebuit sa-i fie ascultat telefonul sau controlata corespondenta pe motiv ca i se violeaza intimitatea.

  89. Baroso spune:

    de ce nu publici numele anchetatorilor care ti-au spus aberatia ca esti obligat sa-ti divulgi sursa?

    cu militienii astia nu poti trata decat de pe pozitii de forta, absolut tot ce-ti spun ei trebuie publicat, si sa vedem daca au tupeul sa te retina sau sa te trimita in judecata. astea sunt precedente si merita luptat pentru ele, pentru ca sunt semnale catre alte zeci de mii de militieni, care nu stiu cum sa reactioneze. daca vad ca li se da peste bot, o sa se retraga. daca vad ca le merge, o sa devina agresivi. incearca totusi sa inregistrezi discutiile cu ei, ca nu se stie cum vor juca

  90. Oricat de insignifianta ar fi sursa initial si ai putea sa te si lipsesti de ea ….din momentul in care cineva iti cere asta ca jurnalist pt tine devine cea mai importanta sursa a ta si lupti sa o aperi chiar si cu pretul libertatii. Felicitari pentru atitudinea ta ….ai dovedit inca o data profesionalism.

    PS …sper ca aia de te ancheteaza se gandesc asa putin ce isi pun in cap daca te baga la menghina…sau poate vor sa vada puterea jurnalistilor cu coloana 😉

  91. undercover spune:

    Imi pare rau ca trebuie sa-ti zic dar pui problema in mod gresit.

    Legal vorbind, nu ai voie sa violezi corespondenta cuiva si nici sa o publici, indiferent ca ai primit mailul „pe surse” sau ca oi fi tu vreun pui de hacker.

    Eu cred ca altfel ar fi trebuit sa sune dilema ta si asta inainte sa fi publicat mailul:

    E de interes public continutul acestui mail? E atat de important pentru societate continutul mailului ca sa justifice violarea corespondentei si publicarea lui?

    Daca alea doua femei discutau pe mail despre conspiratii, canibalism, ritualuri sataniste sau sex cu minori, cu siguranta ar fi trebuit sa publici mailul si sa-ti protejezi sursele, deoarece raul facut de tine clar era nesemnificativ pe langa raul pe care il stopai. Dar sa violezi corespondenta unor babe, pentru niste barfe marunte si sa le scoti la lumina, sub reflectorul ridicolului, nu mi se pare ca intreprinzi cine stie ce act jurnalistic crucial pentru societate.

    Vorbeste mai bine cu „sursele” in cauza si impartiti vina frateste. Ca banuiesc a avut un motiv pentru bunavointa de a-ti furniza materialul.

    Numa’ bine 🙂

  92. cru spune:

    din cate stiu eu, pe legislatia europeana, exista un singur caz in care se poate dispune divulgarea surselor, si ala e siguranta nationala, (cu variantele protectie anti-terorism, etc). in rest, majoritatea cazurilor favorizeaza jurnalistul care isi protejeaza sursa. si in general, legislatia europeana nu incrimineaza nici insulta sau calomnia, daca se face proba bunei credinte.

    va dati seama, cazul acestei doamne este un banc.

  93. camil spune:

    sper că se va rezolva totul pe cale amiabilă (reclamantele își vor retrage plângerea). oricum, respect pentru atitudine

  94. ghita1964 spune:

    Tibi de la mine pentru acest lucru o sa ai respect maxim!
    Cat despre figurantele alea,chiar daca-s femei,nu simt decat o nemarginita scarba!Unii ajung ziaristi datorita harului,altii ajung datorita plaselor carate de parinti in facultate.Din pacate in Romania de astazi in toate domenile conduc aceia „facuti”cu sarsanaua!Nepotismul ne ingroapa ca natiune!De sforarii n-i plina istoria!

  95. Apollo 13 spune:

    Mod de gandire pervers: da’ daca sursa ta ti-a dat mail-ul in care cotcodaceau cele doua pupeze stiind ca-l vei publica si te vei expune unei culpe juridice bine definite?:) Poate ai primit acel mail chiar la inspiratia madamelor Toghina si Madosa. In cazul asta, evident, e legitim sa-ti dai sursa-n gat. Nu? Ok, nu ma lua in seama, ard si eu ca Sherlock o pauza mai lunga la servici si ma amuz cum pot.

    PS: inteleg mai bine decat crezi situatia in care te afli.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to top

ReporterVirtual folosește cookie-uri. Continuând navigarea vă exprimați acordul asupra folosirii acestora. Mai multe informații

Folosind cookie-uri, beneficiați de cea mai bună experiență de navigare pe acest site. Continuarea navigării fără a schimba setările de cookie sau apăsarea butonului de acceptare de mai jos sunt considerate exprimări ale acordului dumneavoastră în folosirea cookie-urilor.

Închide